Med sorg erkänner jag…

att grillsäsongen verkligen är över för i år.
Hittade en halväten burk i kylskåpet, som gick ut 20111111. Den är det dags att slänga. Ingen mer fläskkarré i år.

Jag har en vän som nyligen blivit karnivor. Till dig säger jag; -Grattis, du har stora njutningar att upptäcka under grillsäsongen 2012! Jag skall guida dig i grillköttsdjungeln. 

Lohmanders Bearnaise Hot.



En reaktion på ”Med sorg erkänner jag…

  1. ser fram emot att äta annat än korvstroganoff, blodpudding, köttbullar, köttfärsås eller torsk! jag önskar att jag hade en ”lisa” tomte i vårt hus som trollade fram mat åt oss!

Kommentera

