En bra dag! 

1) Femåringen fyller sex år idag. Sex år! Mängden kärlek, tidens hastighet -wow! OCH det fick mig att ta mig samman och bjuda in våra goda goda vänner på middag trots vardag. Det är alltid värt det att göra det (nej, vi behöver inte diskutera det faktum att jag bjöd på köpepizza). 

  

2) Snön har fortfarande inte förvandlats till slask. Och ser ni på bilden här under? En himmel där blått skymtar. Dessutom, det var nästan ljust ute fortfarande när jag hämtade på dagis (nej, vi behöver inte diskutera det faktum att jag hämtade en halvtimme tidigare än vanligt idag due to födelsedag). 

  

3) Kanske bäst av allt. Jag fick visa leg på systemet idag. Jajamen. Vissa tycker såklart det är svårt att veta. ”-Hmm, har hon verkligen fyllt tjugo den där fräschingen? Vet inte, bäst att fråga leg.” Detta är tydligen fortfarande ett svinfräscht ansikte, trots sina 38 år (nej, vi behöver inte diskutera det faktum att det eftersom jag köpte en flaska rosa mousserande vin med cerise-rosa etikett och en flaska rött med Mat-Tina-etikett troligen tänds nån varningslampa hos kassörskan). 

  
Inget filter, ingen retusch, bara ungdomlig fräschör! 

Kommentera

