Kontaktannons! 

Tvättfettischst sökes! Att vika tvätt, det tycker jag är den värsta hushållssysslan. Och att vika tvätt är av någon anledning min uppgift här hemma. För min man säger att han är ”dålig på det”. Så om du, tvättfettishist, råkar läsa det här, har du äntligen hittat rätt i livet. 

Detta är det rena tvätten tillgänglig i skrivande stund. 

 
Och detta. 

  
Och detta.

 
 Och så detta såklart.  
Men var inte orolig, det finns lite smutsig tvätt också som jag kan fylla på med om det börjar sina. 

  
Och det är nästan fullt i båda tvättkorgarna, så vi klarar oss ett tag. Det är bara i byråer och garderober det gapar tomt. 

Ser fram emot ditt svar, med vänliga hälsningar ”Barnfamiljen”. 

2 reaktioner på ”Kontaktannons! 

  1. Det finns två saker att gå åt problemet
    1. att byta alla kläder varje dag är inte nödvändigt, vi tvättar och byter kläder alldeles för ofta nu för tiden
    2. en låda med ren tvätt till varje familjemedlem där var och en får lära sig att vika o lägga in i lådor/gardrober

  2. Jag älskar att tvätta. Men kravet är tre maskiner åt gången. Kom hem till mig en dag. Jag tvättar åt dig. Kan oxå mangla.
    Puss
    FK

Lämna en kommentar