Eurovision med en sexåring och en treåring. 

Värt att hålla sig vaken till klockan 01 bara för att få höra alla deras kommentarer! 

Första låten, sexåringen: -Åh, den här var bra! Sen, eftertänksamt: -Jag kommer nog att hejja på ganska många… 

När Ungerns bidrag spelas: –Nej, jag hejjar inte på honom, fast han kommer från mitt favoritland Budapest. Han får en fyrkant. 

Om Poli, med eftertryck; Åh, vad SÖT hon var i den där tuffa dräkten!! 

Åh, nästan hela publiken älskar Frans!
När får man se färgerna på hennes kläder då? 
Jag: -Tysta nu tjejer och titta, dom sa att denna skulle vara läskig. Treåringen efter långt fnitter: -Det va den!

Treåringen: -Undrar om det här också är Elsa? Ja. Det är Elsa. Jag gillar den här låten den är lite Elsig. 

Sexåringen: -Åh, titta, den här var lite rymdig. Jag gillar ju rymden! 

Treåringen: -Mamma, titta på mitt sår. Det ser ut nästan som lingonsylt. 

Sexåringen när treåringen däckat för länge sen och bidrag nummer 21 står på scenen: -När vi kommer till nummer 24. Då kanske jag tar mig en liten lur. 

  

Sexåringens tipslista. Alla bidrag hon hejjar på med ett hjärta runt dom som är bäst, dvs 17 av 26 bidrag. -Mamma, jag är rätt så säker på att nån av mina favoriter kommer att vinna. 

Och hon fick ju rätt. Även om det var fel låt som vann. 

Kommentera

