Lär mig aldrig. 

Nu är den här igen. Dagen då jag inser att jag inte har lärt mig ett enda dugg om tidsplanering och prioritering sedan förra året. Inte på tio år faktiskt, eftersom jag ännu en gång sitter här med en skål godis utan att tänka ett enda dugg på att den skålen innehåller många många fler kalorier än vad jag borde trycka i mig. 

Jag tänker bara på hur jag ska lösa ungefär tio timmars granskningsarbete de närmsta två nätterna. Imorgon på dagen ska jag nämligen på möte i Stockholm. Jag tänker på det, och på att överleva natten, och på att det finns plenty more godis where that came from. Ses på andra sidan helvetet. 

Kommentera

