Bridget Jones?

Missade till all förbannelse jobbets julfest i år. Trist för mig, trist för jobbet, trist för er som missade en provrumsorgie. 

Som en liten kompensation har jag unnat mig en juletröja. Ja, den från lindexreklamen. 

Har den på mig på jobbet idag och jag känner mig lite lite som Bridget Jones av någon anledning. Kanske för att jag matchat den med kort tajt kjol. Kanske för att jag var ute och spontandrack ett glas vin igår efter jobbet tillsammans med min favoritgay-person (tillika en av mina favoritpersoner alla kategorier, men det bet ni nog redan). Och kanske för att jag just nu också har en tjock Marian Keys-bok som godnattlitteratur. Jag är så att säga indränkt i chick-litt accessoarer. 

Blir nästan röksugen på kuppen. 


Och JA jag har köpt den matchande kjolen också. Den åker fram på julafton!

Kommentera

